Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü
-?in - Türkiye2016/10/18 18:46:58April 20 2018 08:46:28

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi
-?in - Türkiye2016/09/20 18:17:31April 20 2018 08:46:28

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi

2016 y?l?, Yuan Hanedan?'n?n (1271-1368) ba?kenti Dadu'nun kurulu?unun 740. ve Ba?kent Müzesi'nin kurulu?unun 35. y?ld?nümü.

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu
-?in - Türkiye2016/08/24 15:50:10April 20 2018 08:46:28

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu

?pek Yolu kavram?n? son günlerde daha s?k duymaya ba?lad?k. ?in'in ?ncülü?ünde geli?tirilen Bir Ku?ak - Bir Yol dü?üncesi, tarihi ba?lar? yeniden diriltmeyi hedefliyor.

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?
-?in - Türkiye2016/08/16 09:47:23April 20 2018 08:46:28

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?

Yasak Kent'e (Zijincheng) bir kez ilgi duymaya ba?layan biri, bir daha buras? üzerine dü?ünmekten, her seferinde buray? sanki ilk kez g?rüyormu? gibi ziyaret etmekten kendini alamaz.

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?
-?in - Türkiye2016/07/20 19:39:26April 20 2018 08:46:28

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?

Günlerin iyice uzad??? yaz aylar?nda kavurucu güne? ?in'in genelinde oldu?u gibi Beijing sokaklar?nda da kendini iyice g?steriyor. Sokak aralar?nda insanlar?n s?cakla ba? ederken kulland??? y?ntemlere ?ahit oluyorum. Yemeklerden i?eceklere, k?yafetlerden aksesuarlara ka-dar geni? bir yelpazeye sahip ?in'e ?zgü güne?ten korunma y?ntemleri bulunuyor.

12 y?lda tamamlanan film: Büyük Bal?k ve Begonya
-?in - Türkiye2016/07/12 15:11:27April 20 2018 08:46:28

12 y?lda tamamlanan film: Büyük Bal?k ve Begonya

Filmin y?netmenlerinden Liang Xuan, filmin toplam büt?esinin 30 milyon yuan oldu?unu a??klad??? bas?n toplant?s?nda sorulan; “12 y?l, animasyon film i?in uzun bir süre de?il mi ?” sorusuna “12 y?l bizim i?in bi?ey de?il.” diye cevap veriyordu.

Pekin'den Beijing'e bir ?ehrin adlar?
-?in - Türkiye2016/06/22 16:14:14April 20 2018 08:46:28

Pekin'den Beijing'e bir ?ehrin adlar?

Bir ?ehri ?ehir yapan unsurlar aras?nda, ?ehrin ismi ne kadar yer tutar? ?ehrin ismi de?i?ti?inde, ?ehirden neler gider, yeni isim neler getirir?

Eski Beijing surlar?nda bir Türk
-?in - Türkiye2016/06/07 20:25:45April 20 2018 08:46:28

Eski Beijing surlar?nda bir Türk

Türkiye ile ?in aras?nda gidip gelen ?air, yazar, seyyah ve devlet adamlar?n?n say?s? maalesef ?ok fazla de?il. Ancak yine de bu alanda ?ok de?erli ?al??malar var. Bu programda, 20. yüzy?l?n ba??nda ?in'e gelen, Dongbei'den Kanton'a tüm ülkeyi kat eden, yerel halkla yak?n ili?ki kurup ilgin? tespitler yapan s?ra d??? bir seyyah? tan?taca??m.

Bal?k suda, ku? g?kte, Miao da?da ya?ar
-?in - Türkiye2016/05/03 15:45:55April 20 2018 08:46:28

Bal?k suda, ku? g?kte, Miao da?da ya?ar

?in, 56 etnik grubuyla renkli bir ?i?ek bah?esine benzetilebilir... Bu rengarenk dünyan?n en renkli gruplar?ndan biri Miao etnik grubu. Miaolar?n tarihi, ?in'in kuzeyinden güneyine binlerce y?ll?k bir g?? hikayesi...

?slam ?in'e nas?l ve ne zaman geldi?
-?in - Türkiye2016/04/05 19:09:24April 20 2018 08:46:28

?slam ?in'e nas?l ve ne zaman geldi?

?in'de ?slam dininin ?ok eski ve zengin bir kültürü var. ?inli Müslümanlar 1300 y?ldan uzun süre?te kendilerine ?zgü bir ?slam kültürü geli?tirdiler. Peki, ?slam dini ?in'e ne zaman, hangi yollarla ve kimler taraf?ndan getirildi? Bu konuda muhtelif rivayetler var...

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
时时彩群英会 黑龙江时时彩走势图官网 重庆时时彩后三杀号 江西时时彩开奖号码走势图 11选5时时彩 皇冠国际时时彩平台
金沙国际时时彩安全吗 四季彩平台下载 时时彩平台不能提现 易彩时时彩 优博国际娱乐平台官网 天游平台手机客户端
时时彩程序源码teafly 酷彩 彩票平台代理 时时彩平台提款骗局 重庆时时彩的网址 2017年直播平台排行榜
内蒙古时时彩快三网上投注 时时彩杀三星什么意思 时时彩三星混合组选 通神时时彩计划软件 内蒙古时时彩网上查询 重庆时时彩稳赚方案