Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de
-R?portaj2015/05/14 14:29:12April 20 2018 09:01:32

Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de

Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesi Tarih B?lümü Ba?kan? Prof. Dr. Ahmet Ta?a??l, Türkiye-?in Kültürel ?li?kileri Konferans?'na kat?lmak kat?lmak i?in Aral?k ay?n?n son haftas? Beijing'deydi.

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj
-R?portaj2015/05/13 11:08:36April 20 2018 09:01:32

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj

?in'de Türk Kültür Y?l?, Mevlana'n?n ?a?r?s? adl? baleyle sona erdi. Mersin Devlet Opera ve Balesi'nin 28 ?ubat günü ba?kent Beijing'de sahneledi?i oyun ?inli izleyicilerden büyük be?eni toplad?.

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?
-R?portaj2014/01/27 15:43:45April 20 2018 09:01:32

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?

Merkezi Ankara'da bulunan Türk-?in Dostluk Vakf? (T?DV) iki ülkenin yak?nla?mas?nda ?nemli faaliyetlere imza at?yor. 2012-1013 y?llar? aras?nda ?in ve Türk Kültür y?llar? kapsam?nda Vak?f, olduk?a yo?un iki y?l ge?irdi.

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...
-R?portaj2014/01/17 20:51:30April 20 2018 09:01:32

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...

?in ?pek Müzesi, Zhejiang eyaletinin Hangzhou kentindeki Bat? G?lü'nün k?y?s?nda bulunuyor.Müzeyi gezerken, sergilenen eserler aras?nda kü?ücük bir par?a dikkatimizi ?ekiyor.

-R?portaj2014/01/17 20:51:11April 20 2018 09:01:32

"Türk medyas? ?in'i, ?in medyas? da Türkiye'yi tan?m?yor"

Medya psikolojisi alan?nda, kal?p yarg?lar ve toplumsal temsiller, toplumsal konularda ve ?zellikle de gruplar aras? ili?kilerle ilgili zihinsel süre?lerde ?nemli kavramlar.

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z
-R?portaj2014/01/17 20:50:48April 20 2018 09:01:32

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z

Türkiye ve ?in ?ki ülke aras?ndaki kar??l?kl? kültür y?llar?, iki eski kom?uyu tekrar yak?nla?t?racak diyebilir miyiz?

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi
-R?portaj2014/01/17 20:49:22April 20 2018 09:01:32

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi

?in'de Türk?e e?itimi yayg?nla??yor.

-R?portaj2013/12/23 18:41:51April 20 2018 09:01:32

"Bahar Bayram?'nda Türk geleneklerinin izleri var"

?in Uluslararas? Radyosu Türk?e Servisi'nde ?al??an Türk uzmanlar?m?zla, Bahar Bayram?'yla ilgili izlenimlerini konu?tuk. S?zü, arkada?lar?m?za b?rakal?m

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
拉菲2时时彩平台怎么样 江西时时彩五行走势 最信誉的时时彩平台 时时彩平台彩金 江西时时彩现场摇奖 内蒙古快三开奖结果
优乐卡盟源码 时时彩返点1950是多少 杏彩时时彩平台注册 壹号平台时时彩 时时彩哪个平台正规 重庆时时彩龙虎微信群
凤凰娱乐购彩平台登录 时时彩平台注册送金 易购娱乐手机客户端 重庆时时彩平台招代理 银豹娱乐时时彩平台 2017年时时时彩
襄阳时时彩技巧 网上时时彩平台哪个好 天机时时彩黄金版升级 汕头时时彩走势图 重庆时时彩几点开盘 时时彩招财猫组三预警